if im louder,will you see me?

Sitter och tycker synd om mig själv för att mina vänner är på ett helgrymt event och jag sitter hemma med 2 uppsatser...ska försöka att bli klar under helgen så jag kan dra dit på söndag!
För övrigt har mina klasskompisar fått mig att gilla one direction och lyssna på dom...GALET VA? .__.
Har alldrig tyckt om dom förut och nu sitter jag och kan nässtan texten på verenda låt? Och jag drömde en hel wierd dröm efter att dom hade verit med i X-factor...dom var typ på ett zoo och hittade inte så jag fick typ guida dom, och dom ville igentligen bara komma in på zoot för att äta? Iallafall så var jag bässtis med alla i slutet av drömmen och dessutom var jag tillsammans med Niall som jag inte ens kunde namnet på i drömmen xD
Haha...men jag älskar Nialls solo i låten More than this :'3
Jag sitter och tittar på Awkward jusst nu och på riktigt är det den bässta serie jag någonsin sett!
Sammanfattning om blogginlägget; Skolan förstör min sociala del, jag dämpar sorgen med att lyssna på More than this, jag är bässta kompis med alla i One Direction och jag är helt galen i Awkward...
Ha det bra! xD
 
Hittade ingen relevant bild till texten...men det är ju fredag  xD


Kommentarer
Hanna

vad fin header! :) vart redigerar du dina bilder? kram

Svar: tack så mycket :D jag använder mig av adobe photoshop CS5 :)
mylifebypictures.blogg.se

2012-11-12 @ 18:10:54
URL: http://homs.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0