Det är dags för fredags myyyyys!

Det snöade igår...SNÖADE?! galet...
Jag menar för typ två månader sedan var det ju nässtan sommar xD
Mitt höstlov började idag,kanske ska man säga vinterlov? Sköönt..behöver vila...
Ska läsa ut en bok och skriva en presentation på engelska om min prao...maow...
För övrigt kom jag och tänka på idag att det finns fett många bra låtar jusst nu ;O
 
de jag lyssnar mässt på för tillfället:
 
My immortal-Evanescence
She wolf-Sia
Nothing is impossible-Planetshakers
Hungry hearts-Nause
We are shooting stars-Ronan Parke
Skinny Love-Birdy
Hello Tomorrow-Zebrahead
You found me-The Fray
 
Nu har ni några låtar att lyssna på ;D
Kommentera gärna villken ni tyckte var bässt och ni får gärna komma med musik tipps!
För inte så länge sedan,jag håller i en blomma som inte syns xD


Kommentarer
Anton

sv: taack så mycket! :)

2012-10-27 @ 13:22:10
URL: http://antonsfoto.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0