glad-tjej-hej!

Jag har bokat biljetter till nygeneration båten,jag her fått reda på att jag är finsk och svensk medborgare på samma gång och jag har sett på när en stor klängväxt remmlade ner från skolan...haha det sisste var kanske inte så kul? XD
men jag är så galet taggad inför båten! måste skaffa ID på måndag..hehe ^^
förövrigt rullar allt på och jag har inget speciellt att saga förutom att jag vill sticka en stor grå halsduk :P
Ha det bra!
 
gammal bild på mig och Felicia (Diza.blogg.se) :D


Kommentarer
felicia

åh, vva mysigt med en sån halsduk nu när det är kaallt! ^^

ALEEKS!!!! JAG LYCKADES! :D :D
tack för tipset om png!!!! :3

SKa börja blogga igen nu!

2012-08-31 @ 18:13:14
URL: http://diza.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0