Svaren till frågestunden! :D

haha jag hade helt glömt bort min frågestund! XD
här kommer iaf svaren! :D

av:Frida

Villken är din favoritlåt?
hmm...jag vet inte,lyssnar på många bra låtar jusst nu :)

Vad är du mässt nöjd med på din kropp?
haha ingen aning XD

Vad är det dyrasste du äger?
Haha,ingen aning där heller,det beror nog på vad man menar :3

Om du fick flytta vart du ville i hela världen,vart skulle du flytta då?
Oj...Florida tror jag :D


av:Felicia

Favorit låt jusst nu?
Vet fortfarande inte :3

Hur mår du?
Bra,det är ju sommar snart! :D

Kan du dansa tango?
Aldrig provar så jag har ingen aning ^^

Vad är godast? Pankakor eller korv?
Pankakor :3


Av:Annonym

Villken kamera använder du?
En Canon 550D,superbra kamera! :D


av:Annonym

Varför valde du att skaffa en blogg? :)
Jag ville bara ha ett ställe att skriva om vad som hällst och dela med mig av mina bilder :)

av:Annonym

Har du någon skolavslutningsklänning?

Ja,jag hittade faktisst en klänning här om dagen,jag lägger inte ut bild än men ni kan få en liten tjuvtitt på tyget ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0