När man inte kommer på någon replik...

Jag har inte bloggat på en vecka märkte jag idag xD
Jag kan säga att all tid denna vecka har gått till läxor, har haft ovanligt mycket i skolan nu.
För övrigt har det varit konstigt väder... det regnar alldrig helt någon gång utan det duggar lite varje dag istället...kan inte molnen bara släppa allt på en gång i världens skur och sen är det bara över? xD
Jusste! Jag stod vid coop idag när jag skulle säga hejdå till några kompisar, vi hade stått och snackat om bässta filmkyssen...(hehe..) och vi kom fram till att kyssen i spiderman 1 är bättre än kyssen i hungerspelen, och då går det en kille förbi oss...SOM SER UT PRECIS SOM HAYMITCH!! i hungerspelen! Han hade likadant hår, samma ansiktsform och skägg, han gick tillockmed som honnom när han är full!! haha lässkigt...
Ha det bra! xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0