Ett sista blogginlägg

Om det inte redan är klart för er så bloggar jag inte längre. Jag tänker behålla bloggen för minnenas skull men förvänta er inte någon uppdatering. Att ens följa min blogg känns ju som slöseri med tid. Men tack för stödet jag fick under tiden! Tänkte ge en snabb uppdatering om vad som har hänt sen vi hödes senast, men ta hand om er och adjö.
 
 
Jag kom in på mitt förstahandsval till gymnasiet för ett år sedan. träffade nya vänner och lärde mig mycket nytt.
Tandställningen försvann, Jag klippte mig inte på ett halvår och jag överlevde första året av gymnasiet.
Jag sprang color me rad och blev färgglad. Jag insåg att det finns saker jag hällre spenderar min tid på än att sitta framför datorn...men om jag ska vara helt ärlig så kommer jag att sakna detta lite.
Jag finns på instagram- Aleksdenandra, Adios Amigos


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0