Vad är UG?

Jag fick en välldigt bra fråga i en kommentar,vad är UG?
Känner mig lite smått dum som har glömt att berätta,men nu ska ni allt få höra:
UG är en kristen ungdommsgrupp där en massa sköna ungdommar hänger!
Varje fredag händer det en massa kuliga saker,som t.ex. den här fredagen hade vi femkamp ;)
Himmla kul,bara träffas och hänga,roliga randomheter,andakt på kvällarna ^^
Och för er som inte vet vad andakt är,vi brukar sitta i ett mörkt rum,tända en massa ljus,spela instrument och sjunga, hur mysigt låter inte det lixom???
Nu vet ni lite vad UG är,kram :)
 
Bild från UG nu i fredags,inte den bässta men den enda jag är med på eftersom att det är jag som brukar fota ^^


Kommentarer
nikaa

verkar kul!

2012-09-30 @ 15:17:40
URL: http://queenofpoland.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0